Saturday, April 24, 2010

JALAN-JALAN CARI MAKAN DI SARI RHASA PD

ini la makan yang weoollss order simple jerk nasi goreng serai pilihan hubby & nasi goreng cina pilihan ku..1st time trial kat sini....weoollss bagi 4 star..



yeyy..air sampai..lemon ais, guava jus , milo ais & teo ais pilihan kami sekeluarga..

kui..kui..kui..hani memang ngantuk niee...orang dah setle makan pun tido lagi..alahai sian..order air pun tak minum..
apa..nak makan..nie....nasi goreng serai lah...simple special..pilihan my luv nie..


huhuhu..danish muke monyok jer..ngantuk nak tido..makan pun tak nak..so..mama n abah yang bedal...

hehehe..apalagi...sambil tunggu makanan sampai...sempat lagi la nak posing2 ..walau pun muka tak make up..kah..kah..kah..memang i suka bergambar..masa kecik-kecik memang ayah suka ambik gambar i berposing sana berposing sini... so..ni lah akibatnyer..dah bawak sampai ke tua..hik..hik..hik..

errrmm.ramai juga pengunjung yang datang...pada malam tu..syukor tak hujan..

haaa..ini lah..sari rhasa..kalau lepak malam-malam sambil berdating dengan orang tersayang memang syiok...suasana romatika d amor..

ada 2 lokasi tempat makan pilihan..samada di dalam restauran atau diluar yang hanya berbumbungkan langit..malam tu weoolss memilih untuk menyantap makanan di kawasan garden..woooo..bestt..harmony..lah sangat..uaolllss..heheh

Hai...kali ni jaja nak syer dengan uoallss suma 1 tempat makan yang santai n sempoi di PD..Memang syok ..first time sampai..masuk jer entrance ..rasa memang harmony sangat ..dengan deco yang ala2 Bali..selain tu ia berhampiran pantai dan makanan yang disajikan pun ok ada ala carte ..ikan bakar, tomyam..dan macam-macam lagi lah..tapi kali ni weolss just makan simple2 jer..pasal tak plan ..just kebetulan...so..sesiapa yang nak mencuba ur wellcome..

2 comments: