Saturday, April 10, 2010

HANI & DANISH - SCHOOL SPORTS


berebut air..masing2 kehausan ..penat baru lepas acara.
my boboy...danish..yey..klass danish menang no 1 dalam acara lari bawa pingpong dalam sudu...hari isnin tunggu hadiah dari teacher ek..




amboi danish ...cepat..cepat dah nak menang tu...

acara bawa bola pingpong dalam sudu.

pasukan sorak hani bermula untuk membuat persembahan .pasukan sorak rumah biru telah berjaya mendapat tempat ke 2..tahniah...


tarian 1 malaysia yang disertai oleh pelajar-pelajar tahun 2 dan 3

antara hadirin di khemah VIP

dan di susuli dengan acara pancaragam dari Sekolah Menengah Abdul Razak.Memang ada kelainan pada kali ini didalam sambutan sukan sekolah .

acara di mulakan dengan letupan mercun payung terjun...sebanyak 20 das letupan..memang happenning..

aik...tu nak kira duit ..tangan dah masuk poket.


suasana harmoni di sekolah..sejuk mata memandang.

hani di barisan belakang 2 dari kiri.bersama-sama geng pasukan sorak rumah biru.

go -go rumah biru..
alahai topi tu mcm topi nak berpicnic plak..mak tengok
gelek-gelek ..jangan sakit pinggang dah..
danish pula mewakili rumah hijau..
ya..inilah dia barisan murid-murid darjah 1.semuanyer lebih kurang 350 pelajar darjah 1..fuhhh..ramai nyer...saingan pun tersangat lah sengit.
bro..bagi picit sedap-sedap aa..karang nak lawan lumba lari nie..musti mau bagi menang.
cikgu-cikgu tengah beri penerangan kepada pelajar-pelajar darjah 1
warming up dulu..bagi panassss....
ramai ibu bapa yang hadir memberi sokongan kepada anak masing-masing..
acara perbarisan dimulakan bermula dengan perbarisan dari rumah biru,merah kuning dan hijau.Teringat masa sekolah dulu-dulu yang mana jaja mewakili rumah biru ..skrang anak pula...hehe.



entry kali ini..adalah pic dari school sports sekolah anak-anak ,Sekolah Kebangsaan Taman Sri Pagi..Awal-awal lagi Hani telah inform yang sukan sekolah akan diadakan pada 6 Mac 2010..so kenalah mama n abah nyer log date tu untuk join aktiviti sukah sekolah anak2..Seawal 6 pagi Hani n Danish telah bangun untuk bersiap-siap pakai baju sukan dengan semangatnyer nak ke sekolah...tepat 7 pagi abah dah hantar anak2 ke sekolah..dlam pukul 9 baru la..mamanyer sampai heheh.. pada tahun ini Hani telah mengambil bahagian didalam pasukan sorak untuk rumah biru..danish (adik) telah mengambil bahagian di dalam acara lari " bawa bola dalam sudu".Berbagai-bagai acara yang dianjurkan seperti Pancaragam dari Sekolah Menengah Dato Abd Razak,Tarian 1 Malaysia (dari pelajar-pelajar tahun 2 & 3 SKTSP,Perbarisan rumah-rumah sukan(merah,biru,hijau & kuning) dan macam-macam lagi.

No comments:

Post a Comment