Monday, February 7, 2011

PART 2 .Anniversary di Cherating

last skali posing di lobi hotel THE LEGEND...tq pada abg lobi..tolong snap pic weollss...everything is fun .4 star to our trip..
pas tu tukar mood pulak...ke pantai..
sebelum packing untuk balik anak2 nak mandi pool dulu...layan jer...day 3..breakfast di coffee house Legend..menu biasa je...semua hotel pun lebih kurang sama.


sempat lagi berposing ..hehehe



menu pilihan..ikan merah bakar,sutun bakar,sup sayur, telur dada,kailan ikan masin n sambal belacan...habis licin..

malam ke 2 .pekena ikan bakar n sutun bakar pula..di Restauran Sri Pelabuhan 3
abah pun join sekaki..mama tak nak la...nanti buai tu putus...hik..hik..hik..

aktiviti petang..adik nak lawan kakak ..siapa yang dulu sampai...


pemandangan dari Villa

kat sini juga special menu utk di rasa ialah SATA..sata ni macam otak-otak juga tapi di balut dalam daun pisang berbentuk kon..diperbuat dari isi ikan di campur dengan cili padi..sedap wokkk..
penat mandi pool..terjun pula ke laut..kulit pun dah bertukar warna...

3 hari di Cherating amat menyeronokkan.. mandi-manda, bersiar-siar di tepi pantai, makan-makan..hehe semua ada la...Villa penginapan weolls memang berhadapan dengan pantai..apalagi bunyi ombak sepanjang masa .

No comments:

Post a Comment

Post a Comment